24. edycja (2017/18)

4.

 

Siarczyste mrozy, zamiecie śnieżne, opóźnienia komunikacyjne - nic nie powstrzyma Komisji Artystycznej 24. Ogólnopolskiego Konkursu na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej.

Oto efekt lutowej pracy jej członków: Michała Centkowskiego, Adama Karola Drozdowskiego, Andrzeja Lisa, Kamili Łapickiej, Jakuba Papuczysa, Joanny Puzyny Chojki i Jacka Sieradzkiego- kolejne recenzje z obejrzanych w minionym miesiącu spektakli.

ZAKONNICE ODCHODZĄ PO CICHU na motywach książki Marty Abramowicz, reżyseria: Daria Kopiec, scenariusz: Martyna Lechman, Teatr im. Jana Kochanowskiego w Opolu- pisze Joanna Puzyna-Chojka
 
Marcin Skóra IKEBANA, reżyseria: Bohdan Graczyk, Dariusz Starczewski, Teatr im. Ludwika Solskiego w Tarnowie- pisze Jakub Papuczys

Malina Prześluga MAŁA DRAKA O ZWIERZAKACH, reżyseria: Ewa Piotrowska, Opolski Teatr Lalki i Aktora - pisze Kamila Łapicka

ŁAUMA CZYLI CZAROWNICA na podstawie komiksu ŁAUMA Karola (KRL) Kalinowskiego. Adaptacja Maciej Podstawny, Magdalena Miklasz, Łukasz Zaleski, reżyseria: Magdalena Miklasz, Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego - pisze Adam Karol Drozdowski

Justyna Lipko-Konieczna, Justyna Sobczyk i Jakub Skrzywanek (na podstawie improwizacji aktorów) SUPERSPEKTAKL, reżyseria:  Justyna Sobczyk, Jakub Skrzywanek, dramaturgia: Justyna Lipko-Konieczna,  Teatr Powszechny im. Zygmunta Hubnera w Warszawie - pisze Michał Centkowski

Cezary Łazarewicz ŻEBY NIE BYŁO ŚLADÓW, reżyseria : Piotr Ratajczak, Teatr Polonia w Warszawie - pisze Jacek Sieradzki

Agata Biziuk, Agnieszka Makowska: BABCIA MÓWI PA, PA, reżyseria: Agata Biziuk; Teatr Rampa w Warszawie- pisze Andrzej Lis